UITVERKOCHT: De Nederlandse Bruid -SOLD OUT

De eerste editie is op! Mijn hartelijke dank aan alle lezers! De tweede editie, die inmiddels verkrijgbaar is,  vermeldt dat ik de helft van mijn royalties doneer aan de campagne ‘Papa laat me naar school gaan‘.

In het boek probeert de hoofdpersoon Emma de oertraditionele ouders van een jong meisje te overtuigen haar naar school te laten gaan.

uit: Girls of Hope
uit de film Girls of Hope

Situaties zoals die waarin dit kind verkeert komen in het echt helaas nog vaak voor in Turkije. Net als Emma doen de campagnevoerders van ‘Papa laat me naar school gaan’ hun best onwillige ouders te overtuigen om hun dochter zich te laten ontwikkelen in plaats van haar op veel te jonge leeftijd uit te huwelijken. Een belangrijk middel daarvoor is een studiebeurs. Zo kost het schoolgaan de ouders niets, integendeel: vaak houden ze er een centje aan over.

Daar help ik graag aan mee. U ook?

One Comment Add yours

  1. Hans Lutz says:

    Dag lieve Jessica,

    Mooi gebaar! Gefeliciteerd met het uitkomen van de tweede editie van je boek.

    Pappa

    Op 7 mei 2015 08:56 schreef Jessica J.J. Lutz – novelist & psychosomatic

I'm curious to hear what you think. Please, leave a comment.

